Rovinietele online – de la start-up la afaceri de 41 de milioane de euro

In urma cu zece ani, doi antreprenori din Cluj au avut o idee inovatoare: comercializarea rovinietelor in mediul online, cu scopul de a face viata soferilor romani mai usoara. In acea perioada, rovinietele erau comercializate sub forma unor stickere ce puteau fi lipite pe parbrizul automobilului. Cei doi antreprenori au sesizat faptul ca punctele de distributie nu erau suficiente si, de multe ori, nu erau accesibile pentru utilizatorii de autovehicule.

Astfel, Dan Ciceu si Dan Alexandru Cobeanu au creat site-ul Roviniete.ro pentru a facilita accesul tuturor soferilor romani de a achizitiona roviniete online. Cei doi au infiintat Scala Assistance, sub care este inregistrat site-ul Roviniete.ro, avand in spate o experienta solida in domeniul brokerajului de asigurari, stiind exact ce anume face diferenta intre un business de succes si unul mediocru, respectiv focusarea pe nevoile clientilor, dublata de atentia continua acordata acestora.

Prin serviciile puse la dispozitie pe site-ul Roviniete.ro, cei doi fondatori ai companiei Scala Assistance au reusit sa transforme un start-up intr-un business de succes care a simplificat procesul de achizitionare a rovinietei. De aici si motto-ul site-ului si implicit, al companiei Scala Assistance: “Simplifica-ti drumul!”

Site-ul Roviniete.ro a fost imbunatatit constant, investindu-se in tehnologie digitala, astfel incat clientii sa poata primi rovinieta pe adresa de e-mail. Impactul acestor schimbari permanente a fost unul semnificativ, usurand viata multor soferi romani.

In prezent, site-ul Roviniete.ro este accesat in fiecare luna de peste 100.000 de vizitatori unici, numai din Romania. Pe langa serviciul de achizitionare a rovinietelor online, utilizatorii de autovehicule pot achita taxa de drum in peste 10.000 de locatii fizice proprii sau ale partenerilor, in toate judetele Romaniei. Printre cei mai importanti parteneri ai companiei Scala Assistance se numara Banca Transilvania,  Paypoint Romania, ING Bank si lantul de bezinarii premium Gazprom Romania.

“Ne bucuram  sa oferim clientilor, prin intermediul unei platforme dedicate, oportunitatea de a-si plati securizat  aceasta taxa in mediul online. Continuam, in acest fel, sa oferim permanent servicii utile, necesare si de calitate clientilor nostri”, sustine Dan Ciceu.

Clientii de tip corporate dispun de un pachet de servicii complet, cu numeroase beneficii: o platforma dedicata de suport online, un manager de cont dedicat si asistenta continua pentru plasarea comenzilor de roviniete online intr-un mediu securizat. In prezent, Scala Assistance are ca obiectiv principal dezvoltarea de solutii digitale care sa le ofere utilizatorilor o experienta unica si care sa dispuna de cel mai inalt nivel de securitate a datelor si a operatiunilor realizate prin platforma dedicata.

“Activitatea de consultanta acordata clientilor de tip corporate, in aceasta categorie de servicii, este esentiala intr-o era a noilor tehnologii, insa ea se bazeaza foarte mult si pe interactiunea umana. Daca serviciile sunt impecabile, munca noastra este recunoscuta si apreciata”, declara Dan Alexandru Cobeanu.

Afacerile companiei Scala Assistance au atins  41 de milioane de euro in anul 2016, iar pentru 2017, compania si-a propus sa le ofere clientilor sai posibilitatea de a achita online taxa de pod Fetesti – Cernavoda si sa reintroduca distributia vinietelor de Ungaria.

Articol CAPITAL

Leave a Comment